torstai 22. maaliskuuta 2012

Olipa kerran neljäkymmentä

Aattelin nyt viihdyttää teitä itselläni. Even postaus muistutti, että tämmöstä oli pyydelty. Pistin villiks ja aattelin luetella nelkyt asiaa minusta. Koska kaikkia kiinnostaa.

 1. Pelkään päivittäin jääväni auton alle.
 2. Tai liukastuvani ja murtavani nenuni (traumat).
 3. Tykkään läskeistä kissoista, varsinkin videolla.
 4. Olin enkkuluokalla tarhasta ysiluokkaan asti.
 5. Mulla oli gekko jonka nimi oli Leka.
 6. Mulla oli myös koiraunilelu jonka nimi oli Jorma. Rakas veljeni nimes molemmat.
 7. Asuin 14 vuotta elämästäni paikassa nimeltä Metsäkylä.
 8. Katoin ET:n pitkästä aikaa ja itkin yli puolet leffasta.

 9. Oon aina tykänny veren mausta.
 10. Luen Fight Club kirjaa ja kuulen Edward Nortonin äänen päässäni kirjaa lukiessani.
 11. Olin pienenä Robbie Williams fani ja tykkään siitä salaa vieläkin.
 12. Parasta yöruokaa on leikkele ja kokis.
 13. Rakastan ruokaa, eikä mun tajuntaan mahdu miten jotkut pystyy kieltään itseltään niin paljon hyvää.
 14. Kuuntelin ala-asteella Rammsteinia, Kotiteollisuutta ja In Flamesiä.
 15. Olin HC scene-tyttö seiskalla. Metro Station ja sillee.
 16. Oon pienestä asti halunnu iguaanin.

 17. Tykkään ns. oikeesti hyvien leffojen ohella kattoo high school musicaleita ja mean girlsiä. Teinileffat<3
 18. Mun piti alottaa saleilu tässä kuussa. Miks näin käy aina.
 19. Oon huomannu, että media-alalla on parhaimman näköset ihmiset.
 20. Tykkään viiksistä ja mustasankasista silmälaseista ja tää kuulostaa ny tosi hipsteriltä.
 21. Jäänsiniset silmät sulattaa sydämen, mutta kyllä ne muutkin kelpaa.
 22. Mulla on kaks veljee ja ne on molemmat ihania. Sain just toiselta Nudien ja Leviksen farkut.
 23. Oon aina viihtyny poikien seurassa vaikka kyllä niitä tyttöjäkin on kavereissa.
 24. Dead Island, gta, crash ja tekken on parhaita pelejä ikinä.

 25. Bel Airin Prinssi on paras sarja ikinä.
 26. Haluan naimisiin ja omakotitalon ja mukuloita.
 27. Oon materialisti. Ei sille vaan voi mitään.
 28. Rakastan kalastaa. Isoin saalis tähän mennessä on neljä kilone hauki josta oon ylpee.
 29. Pelkään peuroja. Kesällä yks pelästytti mut. Kattokaa ny vaikka tää!!
 30. En osaa laulaa yhtään. En pysy nuotissa ja muutenkin paska ääni, mutta eipä se mua estele.
 31. Rakastan öitä. Autiossa kaupungissa hiippaileminen kesällä, oi sen parempaa ei oo.
 32. En oo ikinä värjänny hiuksiani ja nykyään oon oikeestaan ilonen, että äite kiels sen nuorempana.

 33. En oo ikinä nähny Titanicia loppuun, koska viimeks katoin sen pienenä ja nukahdin aina.
 34. Järkytyin viime viikolla kun törmäsin kahteen ihmiseen, jotka ei tienny kuka on Jack Nicholson.
 35. En ois ikinä uskonu pystyväni kaukosuhteeseen, mut tässä sitä ollaan.
 36. En voi vieläkään uskoo, että löysin noin täydellisen miehen.
 37. Kuulin tänään jostain, että mitä enemmän on alasti sitä enemmän on tyytyväinen itteensä ja tajusin sen olevan totta.
 38. Rakastan naamiaisia. En jaksa oottaa ens halloweenia!
 39. Musta huumori on se paras huumori.
 40. Tykkään luontodokumenteista.
Kesä on pian täällä!

16 kommenttia:

  1. hei kiva postaus! ja mäki oon yks bel airin prinssi fani ;)

    VastaaPoista
  2. 19 ja 21, hei en voi sille mitään

    VastaaPoista
  3. "19. Oon huomannu, että media-alalla on parhaimman näköset ihmiset"

    !! totta! :--D ja nauratti muutenki ku oli niin monta mätsäävää kohtaa. esim naamiaiset, iguaani ja kaikkee. ja ps oot söpö!

    VastaaPoista
  4. 7. Asuin 14 vuotta elämästäni paikassa nimeltä Metsäkylä. - Nimi kertoo kaiken
    15. Olin HC scene-tyttö seiskalla. Metro Station ja sillee. - !!!!! ÄHÄHÄHÄHÄ TÄSSÄ EI AIKAKAAN KULTAA MUISTOJA :'DD

    VastaaPoista
  5. Hahah onko oikein jos 19. kohdalla olin sillee oon media-alalla, varmasti hyvännäköinen!

    Kiva postaus!

    VastaaPoista
  6. tälläset postaukset on parhaita! ne kertoo nii paljo ihmisen persoonasta (--: vaikutat mielenkiintoselta ihmiseltä heh

    VastaaPoista
  7. Hahahhah, 37<3 Bel Airin prinssi on huippu! :)

    VastaaPoista
  8. hajosin noille peuroille:D! ihan loistava!!

    VastaaPoista

Come at me bro.