sunnuntai 13. helmikuuta 2011

Olipa kerran kenkiä

    Viikonloppu suju iha rattosasti, paljon kaikkee mm. huonoimmat tsembalot ikinä. Tänään kävin ystäväni Kasperin kans kahveel, eikä olla uudenvuoden jälkee paljoo näkyiltykkää, joten juttua riitti ! Tortillojaki tuli syötyä, skinsin vitoskautta katottua (rakkaus) ja nyt, tittitidiiii, unelmakengät tilattua !
    Viime vuoden lopulla kirjottelin tänne asioista jota ois pakko saada ja nyt tuli kengät tilattua ! Ton oikeella alhaalla olevan mustan mekon tilasin tossa ennen joulua, mut se ei oikeen istunu päälle hyvin. Kaapissa se kuitenki viä lojuu, ehkä joku kaunis päivä se nähdään mun päällä. (Tommone reissumiesreppu on kyllä aivan pakko saada kesäks !)
    Tossa kuluneella viikolla eksyin akateemiseen bussia odotellessa ja huomasin mahtavan star wars art kirjan. Sieltä bongasin allaolevan kuvan ja päätin et tosta teetän vihdoinki kuvan mun kehyksiä varten. Tuo hieno musta kitch tyyline kehys on meinaa pian puol vuotta ollu seinällä hienon ikea kuvansa kans.
    Loppuun vielä pienenmuotone kysely jonka sain vastaan yheltä lempibloggarilta :

   Milloin aloitit blogisi? Marraskuu 2010 (piti luntata...) Ennen on ollu jotai lyhytaikasia blogeja johonka en oo jaksanu kirjotella, mut syksyllä pitkän mietinnän jälkee otin vihdoin itteeni niskasta kii ja alotin tän.
Mistä kirjoitat blogissasi, mitä kaikkea se käsittelee? Enimmiksee päivän/viikon tapahtumia, ostoksia ja fiiliksiä. Harvemmin tulee kunnon tärkeetä puhuttavaa, mut onneks sentää joitain kiinnostaa mun perushöpötykset :D 
Mikä seikka tekee blogistasi erityisen verrattuna muihin? Erityisestä en tiä, mut ainaki toisin ku jotkut, oon oma itteni ja kirjottelen mistä huvittaa ilman sen suurempia sensuurejakaan.
Mikä sai sinut aloittamaan blogin kirjoittamisen? Mulle tuli viime syksyn alussa paljon positiivista kommenttia mun tyylistä, joten niiden avulla keräsin itsevarmuutta ja päätin alottaa bloggaamisen. Niinkun mainitsinki, aiempia blogeja on ollu mut ne on aina vähä menny penkin alle sen postausten puutteen takia..
Mitä haluaisit muuttaa blogissasi? Enemmän asukuvia pitäs ottaa, niitä ei oo tullu oikeestaa muutaku alkuvaiheil muutama. Lupaan että keväämmällä niitä alkaa sateleen, kun lämpimämmät kelit alkaa ja mun pukeutuminen ei oo niin ykstoikkosta ku talvella. :) Voisin kyl useemmin ryhdistäytyä ja postata, koska niitä pidempiä taukoja on ollu vähän liikaa...

   Kiitoksia Jenny, kun rakastutit mut henkilöön nimeltä Ruby Rose. Siitä tuli just mun ultimate hair inspirer.
  Kiitoksia myös Kasperille, kun lainasit mulle Crash Bandicoot 2:sta, lähenkin heti pelaamaan! Nostalgia...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Come at me bro.