tiistai 22. helmikuuta 2011

Olipa kerran rahantuhlausta

   Nyt on molemmat rakkauskengät kotiutettu, samoin kuin pari lempparikorua! En oo aikoihin ollu näin tyytyväinen mun ostoksiin. Worker bootsit n. 17e boohoo.com, kiilakorot 29.95 H&M, ristisormus 7.90 gt ja pääkallokoru (,jonka rakkaani kyllä mul osti) 13,90 gt jos oikein muistan..

   Tänään tuli kahviteltua äitin tädillä, jolla oli tänään nimpparit. Oon kuolannu niitten vessassa olevia mustia vanhoja rayban-tyyppisiä mustia aurinkolaseja. Tykästyin niihin, koska mulle ei tunnu sopivan kaupois tarjolla olevat perusaurinkolasit yhtään (siks oonkin niin rakastunu niihin mun vintage-peililinssi arskoihin). Tuutu oli ne jostain aikoinaan saanu tilaajalahjana tai jotain vastaavaa ja anto ne sitten mulle :)
   Samaistun Tuutuun siinä, että me ollaan molemmat kerääjäsieluja. Samoin kun mulla, sillä on kämppä täynnä kaikkee turhaa krääsää, jota ei vaan voi heittää pois, koska ne on kaikki yksilöinä tai yhdessä niin hienoja.

   Nyt jatkankin koodin kattelua, joten näkemisiin!

2 kommenttia:

Come at me bro.