keskiviikko 9. helmikuuta 2011

Olipa kerran kuvia

   Päätin pistää pientä kuvapläjäystä viime viikolta kun löysinki ihan kivoja kuvia.
   Leikkasin eilen siilin takas ja tykkään ny hiuksistani iha hirmusesti. Nää on hirveen helppo laittaa vaikken oikee mitää erikoista tehnykkää näille. Oon taas alkanu juomaan aamukahvin mustana ja olin unohtanu kuinka hyvältä vahva kahvi maistuu. Mmm..


   Kaiken lisäks oon taas alkanu käyttään sormuksia ! Huomasin omistavani aivan ihania sormuksia, jotka on äiten tai mumman vanhoja ja nyt on ollu joka päivä ainakin yks sormessa.
   Mulla vaihtelee korujen käyttöajat sillee, että on kausia jollon käytän sormuksia kaulakorun lisäks ja kausia jollon käytän rannekoruja kaulakorun lisäks. Harvemmin mun päällä näkee kaulakorun, sormuksia ja rannekoruja. (Nyt mun sitte tuli ikävä mun tekokynsiä ku katoin tota kuvaa..)

   Elämä näyttää ny suistuvan hiljallee oikeille raiteille, kun oon koulussaki alkanu viihtyyn. Onhan jotkut aineet ihan pakkopullaa vieläkin, mutta esim. fysiikasta on tullu iha lemppariaine, kun oon vihdoinki alkanu ymmärtää sitä. On ihana tunne olla kokoajan käsi pystys tunnil ja olla muita edellä tehtävissä, kerranki niin päin :).

   Loppuu vielä meitsi ja kotipoika ville. Nyt lihaskuntoreenin kautta nukkumaa, jes saan taas mennä ylpeenä unten maille ! :)

2 kommenttia:

Come at me bro.