sunnuntai 20. helmikuuta 2011

Olipa kerran lukulupauksia

   Ystävänpäivästä sen verran, että ite kun oon teemapäivien sun muiden suuri rakastaja, en voi vaan ymmärtää, että miks kaikkialta kuulu ystävänpäivänä vaan kuinka turha päivä se on. Onhan se totta, että rakkailleen pitäisi osoittaa niiden tärkeys päivittäin, mutta kaikki sen tietää ettei suuri osa ihmisistä niin kuitenkaa tee, joten miksei pyhittää yhtä päivää kokonaan ystävyydelle ja romantiikalle ?
   Koulussa tuli haleja jaeltuja ja halipasseihin kirjoteltua, mutta itse päätin olla diktaattori ja kirjottaa minä olen ihana omaan sydämeeni. En ite tyhmänä ala-asteella valinnu ranskaa, vaan saksan (miksi, oi miksi), joten käännöksessä piti luottaa luokkalaisiin.

   Huomenna pääsen vihdoinki H&M:lle kotiuttaan mun rakkaat kenkäni. Niitten lisäks ei oo enää montaa päivää niin mun ultimaterakkauskengät tulee!
   Tänään päätin että aion lukee tän vuoden aikana kirjoja. Viime vuonna tuli ehkä 5 tai alle luettua. Rakastan kirjoja, varsinkin ku löytyy semmone, jota ei vaan pysty lopettaa. Mulla vaan yleensä into lopahtaa jo alkuvaiheilla, sitten se jää lojumaan johonki. Tän vuoden kaks ehdotonta uusintalukemiskirjoja on ainakin Juokse poika, juokse! ja Poika raidallisessa pyjamassa. Luettelen ton ensimmäisen uusintalistaan, vaikken sitä oo ikinä loppuun ehtiny lukea. Tex Willerit on taas ehdoton must mökillä!

   Nyt jatkan wheezywaiterin kattomista ja pian skinsin vitoskauden neljäs jakso ! Jänskää ja friteerattua banaania päälle :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Come at me bro.